70
Goede Zaken
Dat laatste is geen loze marketingkreet
van eigenaren Robert Plouvier en
Astrid van Slot. Schoonmaak blijft een
hoofdtaak maar is alleen niet altijd meer
voldoende om de klant optimaal te
ondersteunen. De schoonmaakbranche
in ons land verbreedt zich steeds meer
in de toekomst en wordt deels ook
facilitaire dienstverlener.
Huismeesterdiensten, gebouwenonder-
houd, groenbeheer, om voorbeelden
te noemen, kunnen bij dat vernieuwde
takenpakket horen.
Het is een trend die nu landelijk
meer zichtbaar wordt in de
schoonmaakbranche maar een
Het bedrijf Meeuwenplaat heeft de aloude bedrijfsfilosofie- de klant is koning- naar
een hoger plan getild in de schoonmaakbranche en zijn dienstverlening verder
geoptimaliseerd. Dat betekent meegroeien met de wens vanuit de mkb-branche om nog
meer te ontzorgen buiten de traditionele schoonmaaktaken. Meedenken met de klant
in brede zin, signaleren en waar nodig ook de facilitaire dienst van een onderneming
ondersteunen. Schoonmaken 2.0. Meeuwenplaat geldt hierin als trendsetter.
Allround ontzorgen
Schoonmaakbedrijf Meeuwenplaat